.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دليل اعتراض نمايندگان مجلس به بودجه دولت

شمال نیوز: عضو كميسيون برنامه و بودجه مجلس شوراي اسلامي در خصوص لایحه بودجه ۱۳۹۳ گفت: با توجه به سقف و ردیف‌های بودجه به نظر می-رسد بودجه ، هم در بخش درآمدها و هم در بخش هزینه ها به واقعیت نزدیک است.

يوسفيان ملا در گفتگو با تراز گفت: یکی از مهم ترین مسائلی که محل سوال جدی نمایندگان است، توزیع بودجه عمرانی در استان است که برخی از نمایندگان به آن اعتراض داشتند.

یوسفیان ادامه داد: بحث جدی نمایندگان این است که نباید ملاک اولویت بندی طرح های عمرانی استان ها صرفا میزان پیشروی طرح باشد. وی گفت: نمایندگان بر این قائل هستند که بایستی نیاز مردم نیز در این اولویت بندی ها موثر باشد.

نماینده مجلس در خصوص لایحه بودجه ۱۳۹۳ خاطر نشان کرد: شاید پیشرفت اجرایی یک طرحی در استان بسیار پایین و در عین حال نیاز اول مردم استان باشد لذا بایستی در اولویت قرار بگیرد. وی تصریح کرد: البته قرار است در این خصوص دولت و مجلس جلساتی را برگزار کنند تا این مسئله رفع شود. یوسفیان در خصوص احتمال محقق شدن فروش ۱.۳ میلیون بشکه نفت در روز گفت: آنچه که در لایحه بودجه ۱۳۹۳ در خصوص میزان فروش نفت مورد نظر است، قدری خوش بینانه و بستگی به ادامه روند مذاکرات ژنو در سال آتی دارد.

وی در ادامه با اشاره به تصویب تاسیس مجدد سازمان مدیریت و برنامه اظهار داشت: آنچه که به تصویب مجلس رسیده همان سازمان مدیریت و برنامه قبلی است با قدری تفاوت. یوسفیان گفت: یکی از مسائلی که تغییر کرده، بحث نظارت سازمان مدیریت بر اجرای بهتر برنامه های توسعه از جمله برنامه پنجم است. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.122 seconds.